Game

Nu har jag inte bloggat på ett tag så jag tänkte dela med mig av en historia som Murten tyckte va väldigt rolig.
År 2004 åkte jag och min familj till Mexiko (Cancun) för att njuta av det fina vädret och den goda maten. Det ska också tilläggas att jag varit på Agia Napa och Sunny beach som tillsammans med Cancun är några utav världens festmetropoler.....med min familj.
På detta all inclusive hotell fick man som mindreårig (under 18) ett grönt band för att markera att man inte var lämpad att ta ut alkohol.

Solen låg på och som vanligt så hoppade jag i poolen för att svalka mig. Helt plötsligt kommer det fram en dam till mig. Samtalet gick till ungefär såhär
Hon: Hello
Jag: Hello!
Hon: Where you from?
Jag: Sweden
Hon: Woow, really? you look like your from brazil or something
Jag: haha

Hon: so how old are you?
Jag: 17
Hon: What?! you are illegal haha..
Hon ler stort och blinkar åt mig och frågar sedan
Hon: Can i get you anything from the bar?
Jag: Yes i can have a.......... Pepsi
Snopet kollar hon på mig o traskar iväg genom polen och ungefär 5min senare kommer hon tillbaka med ett iskallt glas med pepsi..det var den godaste pepsin jag någonsin druckit
Om inte det där är Game så vet jag inte vad som är.
/Marcelo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0