Murten <3 Marcelo = Falskt

Jag sitter här o stirrar på Murten. Den svikaren, han vet inte hur mycket han har sårat mig..
Bara för några dagar sedan kände jag en iskall blick från andra sidan rummet, murten gör slut med mig genom facebook utan att säga ett ord. Han har mumlat något om att han inte klarar av distansförhållanden, och att det skulle va bäst för oss båda om vi gjorde slut på en gång, innan det blir för jobbigt. Jag håller inte med.
Kärleken har inga gränser och om jag hade fått bestämma så kunde vi vara på varsin sida av jorden och få det att funka. Vi var som Jin och Jang, Murten fixade i hemmet och jag såg till att han aldrig kom till skada. allt är förstört.
Det värsta av allt är när han knackar på min dörr mitt i nätterna, det är jobbigt att inte släppa in honom..men jag klarar det inte annars.
Det varade i drygt 1vecka. Den bästa veckan i mitt liv.....<3
/Marcelo

Kommentarer
Postat av: Jens

Fyfan Murten. Du kunde ju ha sagt något iaf.

2010-05-12 @ 15:55:31
Postat av: hampus

fyfan det där var något som fick mig att garva hejdlöst. "Murten fixade i hemmet och jag såg till att han aldrig kom till skada"



HAHAHA fan va kul..

2010-05-14 @ 20:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0