Dagens prank

Nu har det gått några dagar sen jag gjorde slut med Marcelo och nu har hämndaktionerna börjat hagla tätt. Häromdagen käkade han skrattandes upp min nyköpta lyx-rödbetssallad, och idag var det dags för nya hyss. Eftersom pengarna i min matpengakista är slut sen ett tag tillåts jag inte längre äta ute på restaurang, vilket idag tvingade mig att laga mat själv. Spaghetti med köttfärssås fick det bli. Eftersom det var ett tag sen jag lagade mat, kände jag faktiskt en liten glädje och nästan fnittrighet över att återigen få se grytorna puttra i köket.

Men som ni vet så finns det inget gott som inte har något ont med sig. När jag skulle slänga fram mitt nyköpta paket Barilla satte jag all fnittrighet i halsen. Marcelo den jäveln hade snittat ett hål i Barillapaketet, och alla spaghettistrån dansade omkring på vårt inte så dammsugda golv.

Här följer en bild på när jag spelar ett parti plockepinn. Det är jag mot min ångest. Ångesten vann.





/murten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0