Stockholm i väntan på bättre tider

Igår kom jag fram till stockholm klockan 22:00. Drog raka vägen till min syster som dukat upp med lite hemlagat käk. Kvällen blev lugn med lite tv-titande (Draknästet)..

Idag har jag hunnit ta en tur på stan med Jens, njutit av Stockholms fina utsikter och käkat på turkisk restaurang med syrran. Ikväll väntar biobesök med syster och hennes vän (Clash of the titans) och om orken finns en liten utgång med Jens och hans vänner..


Syrran med en släng av illamående..


Efter lite Turkiskt käk var hon snart på topp igen.



Utsickten från syrrans lägenhet. Skrapan 14e våningen..


Strosandes på Stockholms gator. Jens avnjuter en helt vanlig korv.


En gammal och känd hiss som sällan fungerar..


Ett väldigt mysigt uteställe. Här kan jag tänka mig sitta o ta en öl en fin sommarkväll


En sån vit gatuartist. Jens vågade inte ge henne pengar i rädsla för vad som skulle kunna hända och jag tyckte det var för snålt o ge henne en 50öring eftersom det var det enda jag hade i kontanter..


Mys..


Vid pennan/Marcelo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0